reklama

Mohla za to nahá žena natretá červenou farbou...

Na SME vysiel clanok o Ruske, ktoru v 68 v Kosiciach vyzliekli donaha, natreli cervenou farbou a hnal ju dav ludi po Hlavnej ulici az k namestiu. Kedze viem, ze sa tento pribeh naozaj stal, tak ma zaujalo, ze pod clankom niekto napisal: Ano. Bol by to pekný príbeh. Bohužiaľ, vyzerá to tak, že je vymyslený. Nie novinárkou, ktorá si fakty zrejme neoverila. Ale samotným dopytovaným.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (59)

O tomto pribehu som pocula uz v detstve a moja mama poznala cloveka, ktory vraj tuto zenu skryl v obchode, ked ju hnal dav ludi.

Novinarka napisala: "Tak sa skončila pre mnohých nezasvätených nepochopiteľná procesia hanby, na ktorú by sa o pár dní možno ako na drobnú kurióznu epizódku aj zabudlo – veď metropola východu podobne ako celé Československo žila najmä šokom z augustového príchodu nepozvaných hostí.

Zabudlo by sa, nebyť toho, že dotyčná žena bola manželkou vysokopostaveného vojenského dôstojníka - tvrdého komunistu Jozefa Belasa a, navyše, pochádzala z Ruska.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čítajte viac: http://www.sme.sk/c/7334978/rusku-vyzliekli-a-natreli-farbou-komunisticky-papalas-sa-pomstil.html#ixzz3ArIekUlh

 

Neviem, ako by kto zabudol alebo povazoval to za len drobnu kurioznu epizodku, ale ja si tento pribeh pamatam 40 rokov, lebo v detstve to mnou tak otriaslo, ze dospeli ludia boli niecoho takeho schopni.

Kedze nemam Piano, nemohla som do tej diskusie prispiet, ale co si o tom myslim a celej tej diskusii aj po rokoch k tomuto pribehu, vyjadrila jedna diskuterka v nej ku vsetkym:

"ODA NA DEVIANTA...

Moja rec. Presne to iste mi napadlo ako aj Tebe. Co je to preboha za HRDINSTVO ???? Vyzliect bezbrannu zenu-matku pred ocami jej dvoch synov ponizujuco donaha, natriet ju cervenou farbou a dav tychto uchylnych deviantov, zvrhlikov, tychto ubohych ludskych kreatur, ju vedie celym mestom, aby sa takto pomstili Ruske za vpad ruskych vojsk. Ja zasnem! A novinarka-zena este napise: "Tak sa skončila pre mnohých nezasvätených nepochopiteľná procesia hanby, na ktorú by sa o pár dní možno ako na DROBNÚ KURIÓZNU EPIZÓDKU aj zabudlo..." Zena napise DROBNÚ KURIÓZNU EPIZÓDKU. (???) Nemam slov. Kde to zijem? V krajine, kde sa zneuctenie a ponizenie zeny berie ako DROBNÁ KURIÓZNA EPIZÓDKA ??? A je mi uplne jedno, ci to bola Ruska, Slovenka, Ceska alebo Madarka. Bola to predovsetkym zena. Zena-matka, ktora sa previnila iba tym, ze bola Ruska, vydala sa za Slovaka a bola v nespravnom case na nespravnom mieste. Ja fakt nevychadzam z uzasu... To mam teraz oslavovat "hrdinstvo" akehosi neznameho chlapa, sucitit s nim, verit jeho nevine, tomu, ze bol obetou rezimu, ze nezasluzene trpel, lebo on sa vlastne tejto DROBNEJ KURIÓZNEJ EPIZÓDKE iba sucitne prizeral, iba sa k nej nahodne priplietol? Cisty hnus a grc. Takyto clanok by som ako novinarka nikdy nemohla napisat. Iba ak by som ho nazvala ODA NA DEVIANTA...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Cim nas to tie media krmia ??? Musia predsa existovat nejake hranice moralky. Tomuto mame tlieskat? Toto mame povazovat za hrdinsky cin? Nemozem si pomoct, ale pripomenulo mi to film Malena... Kto ho videl, pochopi..."

/Jena Sakirova 18.08.2014/

Na tu epizodku by sa nezabudlo. V detstve pre mna ta epizodka znamenala, ze dav dospelych ludi na ulici, keby sa cokolvek zomlelo, je schopny tohoto. A akokeby neprebehli roky, stale je toho dav schopny, najst si zastupneho nepriatela v komkolvek, co vidno aj teraz v diskusiach na SME k politike a nielen pod tymto clankom. Aj dnes si mozte precitat pod takym clankom aj reakciu:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

" Vyrezat jej mali obidva silikony a nie ze hanba. Obycajne prasive s.v.i.n.e. Zachvatciky. Navzdy ich budem nenavidiet.

Ten dav tu stale je a plny nenavisti a cuduje sa nejakej cudzej nenavisti. Svojej nikdy nie, hoci je to uplne to iste.

 

 

Mária Malinová

Mária Malinová

Bloger 
  • Počet článkov:  356
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám väčšinou menšinové názory. Zoznam autorových rubrík:  VzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu