reklama

Vyjadrenie matky, ktorej dcéra bola na prednáške o AIDS

Zhodou okolností aj moja dcéra bola na tej istej prednáške, ktorá je teraz taká medializovaná ako nevhodná, neodborná alebo narúšajúca mravný vývin detí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Pýtala som sa jej na predvádzanie sexu pri niektorom z panelov, či tam také niečo bolo a povedala, že len na kreslených obrázkoch k rôznym spôsobom sexu. Nikto od nich nechcel, aby niečo predvádzali.
Pýtala som sa jej, či sa jej prednáška nezdala nevkusna, lebo vie takéto veci veľmi skritizovať, keď sa niekde príliš propaguje len sex a nezdala.

A na otázku, či si myslí, či sústavne bola k téme prevencie pred AIDS, povedala: - Určite! -

 

Pohľadala som vám fotky z tejto prednášky na inej škole, kde je ich viac, aby ste mali predstavu, ako tých päť panelov vyzeralo:
http://www.oabuke.netkosice.sk/Stranky/foto/foto/Prednaska%20na%20temu%20AIDS-kampan%20cervene%20stuzky/

A tu sú fotky, kde je moja dcéra na tej prednáške aj odfotená a práve pri tom kontroverznom paneli: http://gpm.edupage.org/album/#gallery/204

Kto čítal Topky!!!, musí si myslieť, že na tej prednáške prednášateľky aj predvádzali sex. Citujem Topky:
"Ich deti podstúpili prednášku o sexuálnej výchove a tvrdia, že im prednášajúce prakticky znázorňovali sexuálne polohy a druhy sexu."
http://www.topky.sk/cl/10/1442101/Vystraseni-rodicia-z-Kosic-sa-stazuju-na-sexualny-kurz-v-skole--Museli-predviest-oral-a-anal-

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Predpokladám, že rodičia, čo sa rozčuľovali, asi boli ohromení skôr z toho, že na obrázkoch pre deviatakov bol znázornený aj orálny, análny sex alebo medzi homosexuálmi, pretože si myslia, že aby ich deťom v 14-tich rokoch niekto také niečo ukazoval a v školských priestoroch, je pre ne príliš skoro.

Ešte som sa jej pýtala, či sa jej to nezdalo príliš skoro v 14-tich rokoch. A na to mi povedala, že veď v prvom ročníku na gymnáziu sa už učili pohlavné ústrojenstvo podrobne aj po španielsky.

Na záver odporúčam toto video:
https://www.youtube.com/watch?v=KfF64EWd_RA&feature=youtu.be
Stoji za pozretie až do konca, hoci je dlhé a tá prednášateľka bude kričať až do konca.
Určite ho odporučím aj svojim deťom, hoci dve z nich už teraz majú názor, že sex patrí až do manželstva a mám iný názor na to, ako to dosiahnuť - dobrú sexuálnu výchovu, co som opísala v minulom článku.

Mária Malinová

Mária Malinová

Bloger 
  • Počet článkov:  356
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám väčšinou menšinové názory. Zoznam autorových rubrík:  VzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu