reklama

Každodenná diskriminácia homosexuálov

Slepí a hluchí sa každodenne pýtajú, kto a kde je tu diskriminovaný?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (92)

Napríklad tento:

http://jakubsenko.blog.sme.sk/c/373899/co-vlastne-chceme.html

 

 

Ja v prvom rade chcem žiť v štáte, kde sa nikomu nedeje taká diskriminácia, aby jeho partnera prirovnávali ku koze alebo capovi a ich intímny život k páreniu sa, ako keby to boli zvieratá a nie ľudia.

Pokiaľ sa v našom štáte bude dennodenne /čoho je práve aj smeblog dôkazom/ nejakým ľuďom pripomínať, že oni sa len pária ako zvieratá, tak sme spoločnosť diskriminujúca.

Vás sa dotklo, že ste katolibanec, tmár, homofób, zadubenec /inšpiráciu som čerpala z tohto článku http://dusanguman.blog.sme.sk/c/373773/ja-plukovnik-katolibanu-homofob-a-terorista.html/?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja som zas pseudoliberál, bolševik, genderista, homoloby, presadzujúca dekadenciu a sú pre mňa dôležité len hmotné veci.

No pokiaľ vášho partnera ešte nikto neprirovnal ku koze alebo capovi a vaše spolužitie nenazval párením, tak ste na tom dobre a čo je to diskriminácia, ešte netušíte, keď už aj také prkotiny vás dokážu rozžeraviť do biela, že čo sa vám stalo!

Ešte nič sa vám nestalo!

Je to diskriminácia najhoršieho zrna, pretože nič viac sa nedotýka akéhokoľvek človeka viac, ako jeho sexualita.

Keby ste niečo takého zažili na vlastnej koži, že vás pre vašu sexualitu prirovnáva také množstvo ľudí a dennodenne len k zvieratám a dotkne sa vás už len slovo katolibanec alebo homofób, potom už akí extrémisti by z vás boli, keby niekto urážal a tak zhadzoval vašu sexualitu, vášho partnera a vaše city, že sú len párením a čo vám dovolia, nedovolia?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A vy sa ešte pýtate, kto a kde je tu diskriminovaný?

Ani keď napíšem, že je citová tuposť takto k iným pristupovať, tak som vás zďaleka neurazila tak, ako keby som vášho partnera prirovnala k capovi a vaše spolužitie nazvala len párenie sa.

Toto je kuriózne pochopenie Miluj bližného svojho, keď je podľa vás za čo: http://tiborjavor.blog.sme.sk/c/373755/miluj-blizneho-svojho-ale-kto-to-je.html

Kurióznejšie vysvetlenie podmienečnej lásky som nečítala a ako sa dá vyprášiť veta Miluj bližného svojho... že z nej nezostane celkom nič, už len tie slová.

Bolo by absurdné, keby som povedala, že ja nesúhlasím s tým, aby sa ľudia s takouto morálkou a citovou tuposťou voči blížnym, mohli sobášiť a s takou citovou tuposťou vychovávať deti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Máte šťastie, že je vás veľa a že oveľa viac je tých, ktorí vám to napriek tomu umožňujú aj keď to ideál rodiny NIE JE.

K tej ideálnej okrem pohlavných orgánov chýba vyvarovať sa:

- čomu presne mám veriť, inak budem hriešny

- čo presne si mám myslieť, inak nebudem normálny

- čo mám podľa nich robiť, inak sa rozhodujem zle

- kde by ma citovo vydierali, že keď neplním ich predstavy o správnom myslení, cítení alebo rozhodnutiach, tak som ich SKLAMAL

- kde by ma svojimi predstavami o živote pripravili o sebadôveru, že nemôžem mať vlastné o vlastnom živote

- v ktorej by som niekedy cítil, že som ZLYHAL, keď ich predstavy aj o mne nenapĺňam

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto milujúci rodičia svojim deťom, ani iným nerobia. A pre ideálnu rodinu sú potrebné okrem pohlavných orgánov aj CITY, ktoré tým vetám rozumejú, keď už nie vete Miluj bližného svojho ako seba samého.

Pre istotu vyjadrujem súhlas, že nemám nič proti tomu, aby sa mohli sobášiť a vychovávať deti aj v takto postihnutých rodinách a nikdy sa nezúčastním referenda, ktoré by len na základe citovej tuposti chcelo niekoho diskriminovať. Nie všetky rodiny musia byť ideálne.

Mária Malinová

Mária Malinová

Bloger 
  • Počet článkov:  356
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám väčšinou menšinové názory. Zoznam autorových rubrík:  VzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu