reklama

Tak sa tu nehrajte na slobodu slova

Ako je pravda, že Adela nemá pravdu, keď po mojom včerajsom článku http://malinova.blog.sme.sk/c/379938/naco-je-dobre-citat-konspiracne-weby.html som bola behom pár hodín vyhodená z výberu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Pritom som v tom článku napísala, že Zem a vek som nikdy nečítala. Na inej stránke konšpiračného webu som sa ocitla po kliknutí na link v diskusii SME o Adele Banášovej a párkrát som čítala aeronet.

Som tým ideovopoliticky závadná alebo ako si to mám vysvetliť? Že to verejne nesmiem napísať?

Však Adela má potom pravdu, že naozaj končí sloboda slova a nemôžme slobodne napísať ani len to.

Len zato, že som napísala, že si dovoľujem hľadať správy aj inde ako na SME? Je to snáď povinné?

Potom o čom je táto diskusia 280 komentárov a článok - Armáda Adely Banášovej, že to nie je pravda?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

http://adamsipos.blog.sme.sk/c/379744/armada-adely-banasovej.html

Však odstraňujete aj ľudí, čo si dovolia napísať, že nečítajú povinne len SME a dovolia si prečítať aj aeronet. Možno 8 krát som si ho dovolila prečítať a myslieť ako v nediktatúre, že prečo sa tu o odvodoch nikde nepíše?

Je to politicky závadná téma, ktorá sa nesmie spomínať?

Aha, takže preto ju nikto z vás nespomína?

Citujem toho autora Adama Siposa:

"Adela Banášová má právo podporovať kohokoľvek a čokoľvek. S jedným jej tvrdením však musím nesúhlasiť. „ Je to časopis, (Zem a Vek) ktorý sa nebojí v dnešnej diktatúre, ktorá síce nezatvára ľudí, ale vytvára takú demagógiu medzi nami, že nemáme ani slobodu povedať – hej, celkom zaujímavý časopis, prečo si to pre zmenu neprečítať.“ 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Áno, nemám slobodu povedať, že nejaký časopis si môžem pre zmenu prečítať. Okamžite, behom pár hodín som kvôli tomu bola vyhodená z výberu.

Môžte mi teda povedať, kde sa na Slovensku dá dočítať niečo o tých odvodoch? Je to naozaj verejne zakázaná téma?

Vraj to naozajstná diktatúra nie je. To som si všimla aj ja, že ma nezastrelili.

Takže sa mám tešiť, že ma aj nezastrelili a už sa na nič nepýtať, že ako je to s tými odvodmi?

Však presne pre toto tam možno ľudia chodia, aby hľadali odpovede, keď ich nedostanú.

To vážne ma posielate tam to hľadať a nie tu?

Je hanba, že 8 rokov som tu mohla slobodne písať a tieto svoje otázky už slobodne písať nemôžem, lebo celý deň diskutujete o slobode slova, ako slobodne sa môžte pýtať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak sa tu nehrajte na slobodu slova, keď ani jeden bloger by sa slobodne nemohol Adely zastať. Má sa tešiť, že tu naozaj nie je diktatúra. Však ťa nezastrelia a to ti môže stačiť.

Mária Malinová

Mária Malinová

Bloger 
  • Počet článkov:  356
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám väčšinou menšinové názory. Zoznam autorových rubrík:  VzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu