reklama

Som vrah?

Celkom ma dnes pobavilo, ako sa nas oblubeny admin v diskusii dozadoval, aby ho oznacili za vraha. No nevyslo mu to, LOs ho odmietol oznacit co i len za mentalneho vraha za to, ze suhlasi, aby sa o vrazde rozhodla zena sama. Ono je to fakt skvele, ze vrahyne budu len zeny a uz nikto viac zodpovedny, ak nie ste pravda rovno gynekologom. V tomto pripade by ma zaujimalo, kolkych ludi osobne zavrazdil Hitler a co vobec stihol podpisat, schvalit a vnutit inym ludom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (150)

Ja by som mala inu otazku, ci zena, ktora si musi tehotenstvo vylezat a inak by potratila, je vrahom, ked si nelahne a potrati.
Vsak tym, ze sa postavi a kludne sa prechadza a odmietne si lahnut, tak nedava svojmu rastucemu dietatu v nej sancu na prezitie!
A potom by ma zaujimalo, ako by radikali riesili otazku skokov zo schodov, lebo to sa da naozaj tazko dokazat, ze ta zena nemusela pouzit schody na chodzu a nespadla!
Muzi, kedze nerodili, celkom ignoruju fakt, ze mnozstvo zien v dnesnej dobe porodi svoje deti s problemami si svoje tehotenstvo udrzat a myslite si, ze musi byt clovek moralne povinny aj lahnut si? Alebo nebezat?
Radikali to vobec nemaju doriesene a mozno ich to ani nezaujima, pretoze krasny na tej moralke ma byt prave ich radikalizmus. Proste radikalne dobry clovek, co by sa principialne v tomto nepomylil.
No, tuzba po osobnej dokonalosti, hoc len teoretickej, je nesmierna.

Mne sa velmi pacilo, co o tomto napisal Chalil Dzibran v svojej Prorokovej zahrade. Nemozem citovat, lebo niekto mi tu knihu nevratil, ale myslienku v nej mal takuto: Vsetci mozme za to, ako sa jeden z nas rozhodne, pretoze v nom sa spojilo vsetko, k comu sme nasim citenim dali suhlas. A nikto z nas nemoze urobit nieco, s cim ludia naokolo aj svojim citenim nesuhlasili.
A myslim si, ze autor nemal na mysli silu, ktora niekomu drzi ruky alebo mu ich vedie, ale silu citenia, v ktoru veriaci tvrdia, ze veria, tu neviditelnu. Navzajom sa v svojich cinoch ovplyvnujeme viac nez tusime a najviac nasim citenim a preto sme zodpovedni za vsetko, co sa v nasom okoli udeje, co sa vobec udeje na svete, pretoze sme spojeni viac, nez tusime.
Preto je vzdy zodpovedny aj clovek, co len zdanlivo zodpovedny nie je, ze sa rozhodol ktokolvek tak, ako sa rozhodol.
Tieto sily sa vsak nedaju upravit len svetskymi zakonmi. Najviac sa daju zmenit nasim citenim.




Mária Malinová

Mária Malinová

Bloger 
  • Počet článkov:  356
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám väčšinou menšinové názory. Zoznam autorových rubrík:  VzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu