reklama

Načo je dobré čítať konšpiračné weby

Že existujú nejaké slovenské konšpiračné weby, to som nevedela, pokiaľ som sa to nedozvedela z Denníka N - zoznam 40 webov a vraj ich je až 60.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (78)

 

Napríklad dnes a to som ani nemala čas čítať. Čítam diskusiu na sme a tam link na článok o Adele. Ten ma nezaujal a po chvíli som si uvedomila, že som na konšpiračnom webe o ktorom som v živote nepočula medzičas.sk. Vpravo je nápis medzi najčítanejšími článkami: http://medzicas.sk/brutalna-pravda-o-majdane-strelci-boli-cviceni-v-polsku/

Ten ma zaujal viac.

Človek sa potom logicky pýta - Prečo o tomto som sa na SME nedočítal?

Ak je to také závažné klamstvo, prečo sa to nikde nerozobera a len v konšpiračnom denníku?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tu podotýkam, že ja na rozdiel od vás, som nikdy nečítala Zem a vek, ani jeden jediný článok.

Druhý príklad. Odkedy Denník N urobil aeronetu reklamu, ten si občas prečítam a zaujal ma tam tento článok. Skrátim vám len presne čo pre pochopenie, čo presne mám na mysli:

V 18 k odvodu. Vláda schválila novelu branného zákona, týkat se má i žen

http://zpravy.idnes.cz/vlada-schvalila-novelu-ktera-armade-v-budoucnu-umozni-odvody-ptp-/domaci.aspx?c=A150408_224946_domaci_fer

"Odvedeme nanejvýš 70 procent osmnáctiletých, odhaduje armáda"

http://zpravy.idnes.cz/povinne-odvody-armada-maleninsky-kostoval-f2r-/domaci.aspx?c=A150415_153136_domaci_jw

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Konkrétně mělo jít o nespokojenost Severoatlantické aliance s právním nastavením branného zákona v ČR, který neumožňuje povolávat brance a aktivní zálohy k „obraně vlasti“ mimo rámec současné obranné doktríny vymezené uvnitř státních hranic České republiky.& nbsp;Není tedy dosud možné povolat ročník, ať už branců nebo aktivních záloh a poslat je na válečnou nebo cvičnou misi do zahraničí. To je dosud možné jen u vojáků z povolání. A ti jsou za to placeni a jedou tam dobrovolně na základě výběru z uchazečů.

Novely branných zákonů mají totiž projít v tichosti postupně ve všech zemích NATO a pokud možno bez zájmu veřejnosti a médií. No to je ale překvapení! Kdo by to řekl, že? Přijetí této české branné novely je totiž nezbytné k tomu, aby bylo možné vystavět v blízké době mohutnou expediční armádu Severoatlantické aliance v plánovaném válečném tažení na východ Evropy, které má řídit vrchní velení amerických ozbrojených sil v Evropě.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Česká republika by měla být podle našich informací na základě doktríny Steel Rose schopná povolat do zbraně 250,000 mužů do 10 kalendářních dnů od vyhlášení signálu „Echo 1″ (signál NATO k povolání rezerv). Z toho 35,000 mužů by mělo být schopno přesunu na vzdále nost 10,000 km do 72 až 96 hodin. Uvážíme-li, že dnes se přesuny na dlouhé vzdálenosti počítají maximálně ve stovkách vojáků, je číslo 35,000 mužů naprosto výmluvné, že doktrína Steel Rose nepočítá s ničím jiným, než s regulérním mohutným válečným přesunem všemi prostředky, po zemi, po cestách, po železnicích, vzduchem i po moři. A především je zarážející to, že s návratem a podporou kontingentu nepočítá!Toto zjištění vyplývá z dokumentů doktríny, která nijak neošetřuje logistiku druhého sledu, tedy potravin, zásob a paliv frontových útvarů, komunikačního zázemí a zdravotního ošetření."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na tom konšpiračnom webe sa píše, že médiá majú zamlčiavať informácie o postupných novelách branných zákonov postupne vo všetkých štátoch v NATO a to bez zájmu médií a teda neinformovanej verejnosti. 

Keď to nie je pravda, prečo o tom SME nepísalo a o týchto novelách branných zákonov, napríklad v Česku, sa tu nikde nič nepomína?

Prečo takéto informácie o novelách sa dozviem len z konšpiračného denníka? 

Potom nečudo, že tam zájdem aj na budúce, že čo také sa dozviem, čo sa na SME ani nespomenie?

Veď mňa téma odvodov aj v Česku aj na Slovensku zaujíma a tu to celkom nikto ani nespomenul, ani nespomína, ani sa o tom nepíše a ani nikto o tom nediskutuje. Vedeli ste vôbec o tom?

Alebo vám je to úplne jedno, či aj vaše deti /a vaše malé deti do 18 rokov/, budú mať v budúcnosti povinné odvody a už aj vaše dcéry?

Alebo si počkáte, pokým to bude takto potichu aj u nás?

A posledný príklad. Ale to už mám od Američanov:

Situácia v dôvere médiám v zahraničí:

http://rt.com/news/251669-europeans-mainstream-media-ukraine/

preklad

http://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=auto&tl=cs&u=http%3A%2F%2Frt.com%2Fnews%2F251669-europeans-mainstream-media-ukraine%2F&sandbox=1

http://rt.com/news/250769-us-instructors-undermine-ukraine/
preklad
https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&tl=cs&u=http%3A%2F%2Frt.com%2Fnews%2F250769-us-instructors-undermine-ukraine%2F&sandbox=1

Prečo o tomto sa nedá na SME dočítať?

Logický záver: Už nespolieham na SME, že si zo správ nepovyberajú len to, čo sa im /?/ hodí a informácie budem hľadať mimo. Najlepšie budú asi také, keď konšpiračné weby linkujú na rôzne svetové médiá, ktoré už konšpiračnými webmi nie sú, ale z nejakého záhadného dôvodu sa do našich správ o nich ani len zmienky nedostali.

Takže na čo je dobré čítanie konšpiračných webov. Aby ste sa cez ne dozvedeli, čo sa píše na nekonšpiračných weboch a o čom naše médiá už nekonšpiračne nepíšu. 

Prípadne mi môžte vysvetliť, keď ste lepšie informovaní, na čo je dobré nevedieť to v týchto konkrétnych prípadoch, čo som vymenovala alebo prečo sú to klamstva. Práve to ma zaujíma a hlavne téma odvodov a prečo sa to nikde nerozoberá, ako to bude časom u nás.

Mária Malinová

Mária Malinová

Bloger 
  • Počet článkov:  356
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám väčšinou menšinové názory. Zoznam autorových rubrík:  VzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu